Lenovo Test

Lenovo je globalno tehnološko podjetje, ki je specializirano za izdelavo računalnikov, strežnikov, pametnih naprav in rešitev za oblačno infrastrukturo. Ustanovljeno je bilo leta 1984, podjetje pa je postalo prepoznavno predvsem z nakupom IBM-ovega računalniškega oddelka, vključno s priljubljeno blagovno znamko ThinkPad, leta 2005. S tem nakupom je Lenovo utrdil svojo prisotnost na mednarodnih trgih in postal tretji največji proizvajalec računalnikov na svetu.

Lenovo stremi k tem, da tehnologijo naredi dostopno vsem, kar vključuje inovacije na področju umetne inteligence, oblačnih storitev in hibridnih delovnih okolij. Podjetje se osredotoča tudi na razvoj rešitev, ki so prilagojene potrebam različnih industrij, vključno s pametnimi mesti, izobraževanjem, proizvodnjo in maloprodajo.

Vizija podjetja temelji na tem, da tehnologijo uporabi za izboljšanje življenja ljudi po vsem svetu. Lenovo si prizadeva za preobrazbo poslovnega modela v smeri storitev kot storitve (aaS) in želi s tem postati eden vodilnih ponudnikov IT rešitev. Z vlaganjem v raziskave in razvoj Lenovo gradi celovite rešitve, ki vključujejo tako strojno kot programsko opremo, pri čemer ohranja pomemben delež trga v več kot 180 državah.