Blagovna Znaka 2

Jabra je globalni vodja na področju avdio in video rešitev, znan po razvoju visokokakovostnih slušalk in konferenčnih orodij. Je hčerinska družba danskega podjetja GN Group, ki deluje že od leta 1869. Jabra se osredotoča na zagotavljanje inovativnih izdelkov, ki izboljšujejo komunikacijo in avdio izkušnje tako za potrošnike kot za poslovne uporabnike.

Njihova produktna linija vključuje priljubljene serije, kot so Elite slušalke, ki so znane po odlični kakovosti zvoka, vzdržljivosti in uporabniku prijaznem oblikovanju. Poleg tega ponujajo rešitve za poslovno uporabo, kot so Jabra Speak zvočniki in PanaCast videokonferenčni sistemi, ki zadovoljujejo potrebe po oddaljenem delu in profesionalni komunikaciji.

Jabra veliko vlaga v raziskave in razvoj ter uporablja napredne tehnologije, kot so umetna inteligenca, strojno učenje in Internet stvari (IoT), da ostane konkurenčna. Njihovo poslanstvo je “narediti življenje boljše z zvokom”, s čimer želijo ustvariti izdelke, ki izboljšajo vsakdanje življenje, od slušalk za športnike do naprednih poslovnih orodij. Prav tako se zavezujejo trajnostnemu razvoju in si prizadevajo do leta 2025 postati ogljično nevtralni.